sssutti.blogg.se

Är det okej att köra skoter på någon annans gård?

Idag när vi kom hem från storheden såg vi att det var någon som hade kört skoter på vår gård. Jag antar att idioten inte orkade köra runt så han körde rakt genom våran gård. Skulle ni tycka att det var okej om någon körde skoter på eran gård? Nej, det tror jag nog inte.  
 
Och så för många år sedan var det några som mitt i natten kastade äpplen på vårt hus. Alltså, varför? Varför ska man slösa bort pengar på att köpa äpplen och sedan kasta det på människors hus. Har inte era föräldrar lärt er vad man ska och inte ska göra. Men aa jag tror på karma. Så dom som har gjort det kommer inte att få det lätt i livet kan jag säga er. För man gör inte så alltså! /Sutti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback